Φροντίζοντας την ψυχική σου υγεία

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να φροντίσεις την ψυχική σου υγεία

Φρόντισε τον εαυτό σου

  • Εξασφάλισε ότι τρως καλά και προσπάθησε να παίρνεις ευχαρίστηση από το φαγητό
  • Το να κάνεις ένα καλό ύπνο είναι πολύ σημαντικό τόσο για τη σωματική όσο και για την ψυχική σου υγεία, και το να μην κοιμάσαι αρκετά ή καλά μπορεί να προκαλέσει συναισθηματικά προβλήματα και προβλήματα ψυχικής υγείας
  • Η σωματική άσκηση, με τρόπο που να την απολαμβάνεις, πάντοτε βοηθά
  • Η χρήση αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών μπορεί επίσης να συνεισφέρει σε προβλήματα συναισθηματικής και ψυχικής υγείας
  • Επίτρεψε στον εαυτό σου να λαμβάνει χαρά και ικανοποίηση στην καθημερινή ζωή

Να είσαι καλός/ή με τον εαυτό σου

  • Προσπάθησε να μην κρίνεις τον εαυτό σου αυστηρά
  • Προσπάθησε να μη μισείς τον εαυτό σου γι’ αυτό που είσαι
  • Θέσε επιτεύξιμους στόχους, επιβράβευε τον εαυτό σου όταν τους επιτυγχάνεις και μην απορρίπτεις τον εαυτό σου εάν δεν τους επιτύχεις

Μίλα σε κάποιον

  • Μην «καταπίνεις» ή συσσωρεύεις τα άγχη και τις ανησυχίες σου
  • Μην απομονώνεσαι
  • Εμπλέξου σε δραστηριότητες
  • Δοκίμασε καινούρια πράγματα

Και αν όλα αυτά είναι πολλά για σένα

Ζήτησε βοήθεια – πάντα υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει